Belediye Başkanı Fehmi Alaydın, yapımı devam eden hal binası inşaatını inceledi.
Alaydın, gazetecilere yaptığı açıklamada, geçen yıl temeli atılan hal binası inşaatını, kısa sürede bitireceklerini söyledi.
Binanın 6,5 milyon liraya mal olduğunu ifade eden Alaydın, "Kışın inşaatın yapım işi yavaşladı. Müteahhit firma, inşaatı bitirmek için hızlı bir çalışma sürdürüyor. İnşaatımız bittiğinde kente yakışan bir hal binasıyla hizmet vereceğiz" dedi. - BİTLİS
Son Dakika › Yerel › Başkan Alaydın, Hal Binası İnşaatını İnceledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.