Valilik ve belediyelerde görev yapan foto muhabirleri ile kameramanlar, Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın'ın davetlisi olarak sahur sofrasında buluştu.
İstanbul'da valilik ve belediyelerde görev yapan foto muhabirleri ile kameramanlar, Eyüp Belediyesi Ensari Konağı Sosyal Tesisleri'nde verilen sahur yemeğinde bir araya geldi. Eyüp Belediye Başkanı Remzi Aydın'ın davetlisi olarak sahur yemeğine katılan foto muhabirleri ile kameramanlar, yemeklerini Eyüp Sultan'ın manevi atmosferinde Ensari Konağı'nın tarihi dokusu içerisinde yediler. Yemekte sıcak bir sohbet ortamı oluşurken, gündemdeki güncel konular, mesleki çalışmalar ve belediyelerin çalışmaları konuşuldu. - İSTANBUL
Son Dakika › Yerel › Başkan Aydın Basın Mensuplarını Sahurda Ağırladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.