Başkan Çerçioğlu, Buharkent Pazarını Gezdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Çerçioğlu, Buharkent Pazarını Gezdi

Başkan Çerçioğlu, Buharkent Pazarını Gezdi
31.10.2015 09:03

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Buharkent ilçesinde kurulan semt pazarında vatandaşlarla bir araya geldi.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Buharkent ilçesinde kurulan semt pazarında vatandaşlarla bir araya geldi.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Buharkent pazarını gezdi. Çok sayıda partili ve vatandaşın karşıladığı Başkan Çerçioğlu Buharkentlileri selamlayarak Buharkent pazarına geçti. Pazar esnafına hayırlı işler dileyen Başkan Çerçioğlu kahvehaneleri tek tek dolaşarak vatandaşlarla sohbet etti.

Yoğun ilgiden dolayı pazarda ilerlemekte güçlük çeken Başkan Çerçioğlu, sevgi seli eşliğinde Buharkent'ten ayrıldı. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Çerçioğlu, Buharkent Pazarını Gezdi - Son Dakika


Advertisement