Başkan Oğuz, Esnaf Ziyareti Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Oğuz, Esnaf Ziyareti Yaptı

14.04.2015 16:04

Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, esnaf ziyareti yaptı.

Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, esnaf ziyareti yaptı.

Ziyaretini AA muhabirine değerlendiren Oğuz, esnafın kaldırım işgaliyle ilgili olarak vatandaşlardan yoğun şikayet aldıklarını ve bunun üzerine zabıta ekipleriyle esnaf ziyareti yaptıklarını belirterek, "Niyetimiz kimsenin ekmeğine mani olmak değil" dedi.

Oğuz, esnaflara yaptıklarının doğru bir hareket olmadığını anlattığını vurgulayarak, "Esnaflarımıza bunun bir kul hakkı olduğunu hatırlattım. Birçok esnafımız kaldırımları boşaltırken bazı esnaflarımız da komşularını örnek göstererek 'Onlar tezgahlarını içeriye alsın biz de alacağız' cevabını verdi. Amacımız esnaflarımızı zor duruma düşürmek ya da ceza kesmek değil. Bu işin tatlılıkla çözülmesinden yanayız. Aksi taktirde gerekli yasal işlemleri başlatacağız" ifadelerini kullandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Başkan Oğuz, Esnaf Ziyareti Yaptı - Son Dakika


Advertisement