
Dodurga Beldesi ile Hak İşçi Sendikaları Konfederasyonu (HAK-İŞ) arasında 'Toplu İş Sözleşmesi' imzalandı. Dodurga Belde Belediye Başkanı Selim Tuna, "Çalışanların ücretlerinde önemli oranda iyileştirme yapıldı" ifadelerini kullandı.
Bilecik'in Bozüyük ilçesine bağlı Dodurga Beldesi'nde belediye ile HAK-İŞ Konfederasyonu arasında toplu sözleşme imzalandı. Sözleşmeye imzaları Dodurga Belde Belediye Başkanı Selim Tuna ve HAK-İŞ Kütahya İl Başkanı Sabahattin Ödemiş attı. Konuyla ilgin açıklamada bulunan Başkan Tuna, "Toplu sözleşme ile çalışanların ücretlerinde önemli oranda iyileştirme yapıldı. Belediyemizin imkanları dahilinde güzel bir sözleşme imzaladık" dedi. - BİLECİK
Son Dakika › Güncel › Başkan Tuna, 'Çalışanların ücretlerinde önemli oranda iyileştirme yapıldı' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.