Başkan Vekili Bakıcı'dan Engelliler Haftası Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Vekili Bakıcı'dan Engelliler Haftası Mesajı

Başkan Vekili Bakıcı\'dan Engelliler Haftası Mesajı
11.05.2013 14:23

Bilecik'in Bozüyük Belediye Başkan Vekili Fatih Bakıcı, Engelliler Haftası münasebetiyle bir mesaj yayımladı.

Bilecik'in Bozüyük Belediye Başkan Vekili Fatih Bakıcı, Engelliler Haftası münasebetiyle bir mesaj yayımladı.

Mesajında, engellilerin kendilerine birer emanet olduğunu belirten Bakıcı, doğuştan veya daha sonradan bazı sebeplere bağlı olarak, gerçekleşen engelli olma halinin, her insanın karşılaşabileceği durumlardan biri olduğunu ve bu nedenle engelli vatandaşların hayatın her alanında, kimseye muhtaç olmadan, hayatlarını sürdürebilmelerinin en temel insan hakkı olduğunu vurguladı. Engellileri ötekileştiren, toplumun dışına iten, onları eve hapseden çağdışı anlayışları reddeden pozitif ayrımcılık ilkesinin, ülkemizde artık çok daha güçlü bir şekilde uygulamaya geçtiğini anlatan Bakıcı "Hepimizin birer engelli adayı olduğu dünyamızda, engelli vatandaşları toplumun dışına itmek medeni toplumların içine düşmemesi gereken önemli bir durumdur. Bozüyük Belediyesi olarak bunun bilincindeyiz ve her zaman engelli vatandaşlarımızın yanındayız. Toplumumuzun en hassas meselelerinden biri olan engelli vatandaşlarımızla ilgili meselelerdeki duyarlılığın artmasına vesile olması dileğiyle, Engelliler Haftası'nı kutluyor, tüm engelli vatandaşlarımızı, ailelerini sevgiyle ve kardeşlik duygularıyla kucaklıyorum" dedi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Vekili Bakıcı'dan Engelliler Haftası Mesajı - Son Dakika


Advertisement