Bilecik Belediye Başkanı Selim Yağcı'ya baş sağlığı ziyaretleri devam ediyor.
İl Kültür Turizm Müdür Vekili Mehmet Kocabıçak, İl Kütüphane Müdürü Pınar Dengiz, Bilecik Müzesi Müdür Vekili Harun Küçükaydın ve Kültür ve Turizm Şube Müdürü Naci Alp Başkan Yağcı'ya baş sağlığı ziyaretinde bulundu. Geçtiğimiz günlerde kayınpederini kaybeden Başkan Yağcı, ziyarette baş sağlığı dileklerini kabul ederek teşekkür etti. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Başkan Yağcı'ya Baş Sağlığı Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.