Başkan Yazıcı, Çeltik Üreticileri ile Toplantı Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Yazıcı, Çeltik Üreticileri ile Toplantı Yaptı

Başkan Yazıcı, Çeltik Üreticileri ile Toplantı Yaptı
28.09.2012 19:49

Osmancık Belediye Başkanı Bekir Yazıcı, ilçedeki çeltik üreticileri ile bir araya gelerek alt yapı çalışmaları kapsamında yapılacak yatırımlar hakkında bilgi verdi.

Osmancık Belediye Başkanı Bekir Yazıcı, ilçedeki çeltik üreticileri ile bir araya gelerek alt yapı çalışmaları kapsamında yapılacak yatırımlar hakkında bilgi verdi.

Çeltik üreticilerine yeni kanalizasyon ve atık su hatlarının döşeneceği alanlar hakkında bilgiler veren Başkan Yazıcı, özellikle tarla sınırlarında yapılacak çalışmalar üzerinde durduklarının altını çizdi.

Osmancık Belediyesi alt yapı yatırımı öncesinde vatandaşlar, esnaf, muhtarlarla bir araya gelerek yapılacak çalışmalar hakkında bilgiler veriyor. Belediye Başkanı Bekir Yazıcı, son olarak çeltik üreticileri ile bir araya geldi. Belediye Meclis Salonu'nda Başkan Yardımcısı İsmail Bilgener, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürü Hakkı Bozyel'in de katıldığı toplantıda Başkan Yazıcı, 10 milyonluk alt yapı yatırımında yapılacak çalışmaları anlattı.

Kanalizasyon ve atık su hatlarının değiştirileceğini ve arıtma tesisinin kurulacağını ifade eden Başkan Yazıcı, "Çalışmalarımızla ilgili ilçemizin emektar üreticilerinden çeltik üreticilerimizi de bilgilendiriyoruz. Yapılacak yatırımlarımızda çeltik tarlalarının bulunduğu alanlarda da çalışmalarımız olacak. Bu noktada çeltik üreticilerimizin fikirlerini alıyoruz. Biz ilçenin bu en önemli ihtiyacının karşılanması için sizlerden fedakarlık bekliyoruz. Çeltik üreticilerimizin de haklarını koruyarak planlarımızı yapacağız" dedi. - ÇORUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Başkan Yazıcı, Çeltik Üreticileri ile Toplantı Yaptı - Son Dakika


Advertisement