Batman Valiliği kadına yönelik şiddet ve koruma irtibat noktası kurdu.
Batman Valiliğince yapılan açıklamada, toplumda zaman zaman karşılaşılan kadına yönelik şiddet ve koruma talepleriyle ilgili olarak kendisinin hak ve yükümlülüklerini yerine getirmesinde zorluklar yaşayan kadınlar ve ailenin korunmasına dair 4320 sayılı Kanunda belirtilen hususlarda yardımcı olunması amacıyla Batman Barosu ile görüşüldüğü, Valilik bünyesinde kadına yönelik şiddet ve koruma talepleri işlemlerinin takibi ve müracaatı için irtibat noktası kurulduğu bildirildi.
Açıklamada, Valilik bünyesinde oluşturulan kadına yönelik şiddet ve koruma talepleriyle ilgili olarak konunun hassasiyetinden dolayı kadın bir avukatın görevlendirildiğini, irtibat noktasının hizmete başladığı belirtildi.
- BATMAN
Son Dakika › Yerel › Batman Valiliği Kadına Yönelik Şiddet ve Koruma İrtibat Noktası Kurdu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.