Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü tarafından "temiz çevrem" kampanyası başladı.
Kampanya, Beşiri ilçesinin Yenipınar köyünde İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği personeli tarafından gerçekleştirildi.
Yenipınar Köyü İlk ve Ortaokul öğrencileri, öğretmenleri ve İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği personeli köy sokaklarında biriken çöpleri toplayarak temiz çevre bilincinin oluşmasını sağladı.
Son Dakika › Yerel › Batman'da Köylerde Temizlik Seferberliği Başlatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.