Batman'da Şehir İçi Otobüsler Ücretsiz Sefer Yapacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Batman'da Şehir İçi Otobüsler Ücretsiz Sefer Yapacak

Batman\'da Şehir İçi Otobüsler Ücretsiz Sefer Yapacak
22.09.2015 15:17  Güncelleme: 11:57

Kurban bayramı nedeniyle, Belediye toplu taşıma araçları 4 gün boyunca ücretsiz sefer yapacak.

Kurban Bayramı vesilesiyle Batman Belediyesine ait toplu taşıma araçları 4 gün boyunca halka ücretsiz ulaşım hizmeti verecek.

Her bayramda olduğu gibi bu Kurban Bayramı'nda da Batman Belediyesi 4 gün boyunca halkın toplu taşıma araçlarından ücretsiz bir şekilde yararlanmasına imkan sağlıyor.

Kurban Bayramı nedeniyle belediye halk otobüslerinin halka ücretsiz hizmet vereceğini dile getiren Belediye yetkilileri, "Batman Belediyesi olarak halkımıza Bayramlarda toplu ulaşım araçlarıyla ücretsiz bir şekilde seyahat edebilme imkanı sağlıyoruz. Birinci gününden itibaren 4 günlük bayram süresi boyunca halkımız ücretsiz olarak belediye halk otobüslerinden yararlanabilecektir" şeklinde açıklama yaptı.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Batman'da Şehir İçi Otobüsler Ücretsiz Sefer Yapacak - Son Dakika


Advertisement