Kurban Bayramı vesilesiyle Batman Belediyesine ait toplu taşıma araçları 4 gün boyunca halka ücretsiz ulaşım hizmeti verecek.
Her bayramda olduğu gibi bu Kurban Bayramı'nda da Batman Belediyesi 4 gün boyunca halkın toplu taşıma araçlarından ücretsiz bir şekilde yararlanmasına imkan sağlıyor.
Kurban Bayramı nedeniyle belediye halk otobüslerinin halka ücretsiz hizmet vereceğini dile getiren Belediye yetkilileri, "Batman Belediyesi olarak halkımıza Bayramlarda toplu ulaşım araçlarıyla ücretsiz bir şekilde seyahat edebilme imkanı sağlıyoruz. Birinci gününden itibaren 4 günlük bayram süresi boyunca halkımız ücretsiz olarak belediye halk otobüslerinden yararlanabilecektir" şeklinde açıklama yaptı.
Son Dakika › Yerel › Batman'da Şehir İçi Otobüsler Ücretsiz Sefer Yapacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.