Bayramiç Belediyesi Arıtma Tesisi Mayıs Ayında Hizmete Giriyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bayramiç Belediyesi Arıtma Tesisi Mayıs Ayında Hizmete Giriyor

14.03.2014 14:48

Bayramiç Belediyesi tarafından yaptırılan "Atık Su Arıtma Tesisi" 29 Mayıs'ta düzenlenecek törenle hizmete girecek.

Bayramiç Belediyesi tarafından yaptırılan "Atık Su Arıtma Tesisi" 29 Mayıs'ta düzenlenecek törenle hizmete girecek.

Belediye Başkanı İsmail Sakin Tunçer, tesisi gezip teknik idarecilerden bilgi aldı.

Tunçer, "Hizmete açıldığında günlük 30 bin nüfusun evsel atıklarını arıtabilecek kapasitede yapılan tesisin belediyemize 4 milyon 543 bin liraya mal olacak. 60 bin nüfusun evsel atıklarını arıtabilecek alt yapı kapasitesine sahip tesislerde beş personelin çalışacak" dedi. - Çanakkale

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bayramiç Belediyesi Arıtma Tesisi Mayıs Ayında Hizmete Giriyor - Son Dakika


Advertisement