Bayramiç'te düzenlenen, "19. İda Kültür ve Sanat Etkinlikleri" kapsamında Nokta Tiyatrosu, "Öldüm öldüm dirildim" adlı oyunu sahneledi.
Belediyenin yanındaki alanda sahnelenen oyuna, zaman zaman seyirciler de dahil oldu. Tiyatro sanatçısı Abdullah Şahin'in sahne aldığı ve izleyicilerin yoğun ilgi gösterdiği oyunda, Kazdağları'nda siyanürle altın madeni işletmeciliği konusu, mizahi ve dramatik şekilde anlatıldı.
Oyunu, Bayramiç Belediye Başkanı İsmail Sakin Tunçer, Belediye Başkan Yardımcısı Ergun Tüzgen, davetliler ve vatandaşlar izledi.
Muhabir: Sabahattin Sallama/ Fikriye Susam Uyar
Yayıncı: Haluk Yüksel - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Bayramiç'te '19. İda Kültür ve Sanat Etkinlikleri' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.