Sarıveliler Belediye Personeli İftarda Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sarıveliler Belediye Personeli İftarda Bir Araya Geldi

Sarıveliler Belediye Personeli İftarda Bir Araya Geldi
22.07.2014 09:44  Güncelleme: 09:47

Karaman'ın Sarıveliler İlçe Belediye Başkanı Hayri Samur, belediye personeli ile iftarda bir araya geldi.

Karaman'ın Sarıveliler İlçe Belediye Başkanı Hayri Samur, belediye personeli ile iftarda bir araya geldi.

Belediye Fen İşleri bahçesinde gerçekleşen iftara tüm belediye personeli katıldı. İftardan sonra bir konuşma yapan Belediye Başkanı Hayri Samur, "Öncelikle rahmet kapılarının sonuna kadar açıldığı bu mübarek ayın ülkemize ve bütün dünyaya sağlık, mutluluk ve barış getirmesini dilerim. Sizlerle beraber geçirdiğimiz süre içerisinde gösterdiğiniz gayreti çalışmalardan dolayı teşekkür ederim. Göreve geldiğimiz günden bu güne kadar birçok başarılı projeleri hayata geçirdik. Önümüzdeki 5 yıl Sarıveliler'e hep birlikte hizmet edeceğiz, bu konuda hepinizin özverili çalışacağınızdan şüphem yok. Başarımızı sahip olduğumuz birlik ve beraberliğe borçluyuz. Sizlere ve ailelerinizle, nice Ramazan aylarını sağlık ve huzur içerisinde geçirmenizi diliyor, bütün İslam aleminin Ramazan ayını kutluyorum" dedi. - KARAMAN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Sarıveliler Belediye Personeli İftarda Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement