Belediyeye İş Makinesi Alındı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Belediyeye İş Makinesi Alındı

04.07.2012 17:20

Bahşılı Belediyesi, yeni iş makinesi aldı.

Bahşılı Belediyesi, yeni iş makinesi aldı.

Belediye Başkanı İbrahim Bişkin, gazetecilere yaptığı açıklamada, 135 bin liraya mal olan iş makinesinin ilçe halkının hizmetinde kullanılacağını söyledi.

Belediye olarak yatırımlara devam ettiklerini vurgulayan Bişkin, yakında dört cenaze kapasiteli araçla modern bir itfaiye aracı daha alacaklarını bildirdi.

Muhabir: Ahmet Yaman/ Emrah Yaşar

Yayıncı: Mustafa Yıldız - KIRIKKALE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Belediyeye İş Makinesi Alındı - Son Dakika


Advertisement