Bahşılı Belediyesi, yeni iş makinesi aldı.
Belediye Başkanı İbrahim Bişkin, gazetecilere yaptığı açıklamada, 135 bin liraya mal olan iş makinesinin ilçe halkının hizmetinde kullanılacağını söyledi.
Belediye olarak yatırımlara devam ettiklerini vurgulayan Bişkin, yakında dört cenaze kapasiteli araçla modern bir itfaiye aracı daha alacaklarını bildirdi.
Muhabir: Ahmet Yaman/ Emrah Yaşar
Yayıncı: Mustafa Yıldız - KIRIKKALE
Son Dakika › Yerel › Belediyeye İş Makinesi Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.