Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi

Beyşehir\'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi
30.04.2014 14:10  Güncelleme: 14:06

Beyşehir'de, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.

Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.

Huğlu Mahallesi'ndeki evinde sabah hareketsiz vaziyette bulunan Ayşe B, yakınları tarafından Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen Ayşe B'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. - Konya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement