Beyşehir ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.
Huğlu Mahallesi'ndeki evinde sabah hareketsiz vaziyette bulunan Ayşe B, yakınları tarafından Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen Ayşe B'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi. - Konya
Son Dakika › Yerel › Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.