Beyşehir Gölü'nde ruhsatsız avlanmaya jandarma tarafından 918 liralık ceza uygulandı.
Beyşehir Jandarma Asayiş Bot Komutanlığı'nın Beyşehir Gölü'nde denetim ve kontrolleri sırasında usulsüz avlanan bir kişiye 918 liralık idari para kesildi.
Jandarma Botu asayiş timleri, Küladası yakınlarında avlanan bir balıkçı teknesini durdurdu.
Yapılan kontrolde tekne sahibinin ruhsatsız olarak avlandığını belirleyen ekipler, kişi hakkında 918 lira idari para cezası uyguladı.
Jandarma ekipleri, denetim sırasında göl üzerine serili kullanılması yasak kapsamında olan sahipsiz bin 600 metrelik ağa da el koydu.
Ağların ilçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü'ne teslim edildiği bildirildi.
Muhabir: Abdulhamit Yaşar
Yayıncı: Rıfat Yerlikaya - KONYA
Son Dakika › Yerel › Beyşehir Gölü'nde Ruhsatsız Avlanmaya Ceza - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.