Bilecik'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bilecik'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi

24.12.2012 13:44

Bilecik'te karbonmonoksit gazından etkilenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Bilecik'te karbonmonoksit gazından etkilenen 3 kişi tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Çarşı Mahallesi 406 Sokak'ta yaşayan Emine Kurt (21) ve kızı İrem Kurt ile kızının kız arkadaşı Fatma Gül Kıra (6) oturma odasında otururken sobadan karbonmonoksit gazı sızdı.

Bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetiyle Bozüyük Devlet Hastanesi'ne giden ailenin sobadan sızan gazdan zehirlendiklerini belirlendi. Burada tedavi altına alınan 3 kişinin hayati tehlikesinin bulunmadığı bildirildi.

Muhabir: Barış Eren/ Muhsin Arslan

Yayıncı: Mürsel Çetin - BİLECİK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bilecik'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement