Bilecik Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanı Fevzi Uzun, Vali Ahmet Hamdi Nayir'i ziyaret etti.
TSO Başkanı Uzun ve beraberindeki Taşıyıcı Kooperatifleri'nin temsilcileri ile Vali Nayir'i ziyaretinde, kaçak akaryakıtla ilgili olarak şikayetlerini dile getirdi.
Ziyarette, kaçak akaryakıt kullanımının rekabet şartlarını olumsuz etkileyerek, kendilerini mağdur ettiğini belirten heyet, alınan önlemler hakkında görüş ve taleplerini ilettiler. - Bilecik
Son Dakika › Yerel › Bilecik TSO'dan Vali Nayir'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.