İl Emniyet Müdürlüğü Kurban Bayramı dolayısıyla, vatandaşlara pilav ve kavurma dağıttı.
Kurubulak semtinden düzenlenen etkinlikte polisler vatandaşlara ve çocuklara kavurma ve pilav ikram etti.
İl Emniyet Müdür Yardımcısı Ahmet Turabi Eger, gazetecilere yaptığı açıklamada, bayram nedeniyle teşkilat olarak böyle bir faaliyet düzenlediklerini söyledi.
Bayramların birlik ve beraberliğin en güzel şekilde yaşandığı günler olduğunu ifade eden Eger, "İl Emniyet Müdürümüz Saadettin Akgüç'ün talimat ve destekleri doğrultusunda bu faaliyeti gerçekleştirdik. Amacımız Bitlis halkıyla bütünleşmek ve paylaşma duygusunu yaşamak" dedi. - Bitlis
Son Dakika › Yerel › Bitlis Polisi Vatandaşlara Kavurma Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.