Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi

22.12.2012 14:39

Bolu'da iki ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişi, hastaneye kaldırıldı.

Bolu'da iki ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişi, hastaneye kaldırıldı.

Sağlık Mahallesi'ndeki evde Sena, Nurhan ve Şerife Akyul ile Vakıf Geçitören köyünde oturan Hüseyin Gürkan, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.

Yakınlarının fark etmesi üzerine Köroğlu Devlet Hastanesi'ne kaldırılan 4 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Muhabir: Zafer Göder - Abdülhamid Hoşbaş

Yayıncı: Murat Paksoy - BOLU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement