Bolu'da iki ayrı evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 4 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Sağlık Mahallesi'ndeki evde Sena, Nurhan ve Şerife Akyul ile Vakıf Geçitören köyünde oturan Hüseyin Gürkan, kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi.
Yakınlarının fark etmesi üzerine Köroğlu Devlet Hastanesi'ne kaldırılan 4 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Muhabir: Zafer Göder - Abdülhamid Hoşbaş
Yayıncı: Murat Paksoy - BOLU
Son Dakika › Yerel › Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.