Ergani Belediyesi, birikmiş borçlarını ödemeyen abonelerin sularının kesileceğini bildirdi.
Belediye Su İşleri Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, ilçe genelinde 15 bin 594 bin su abonesi bulunduğunu ve bu abonelerden bazılarının iki yıldan beri birikmiş su borçlarını ödemedikleri bildirildi.
Borcunu ödemeyen yaklaşık bin abonenin 500 bin lira civarında su borcunun biriktiği vurgulanan açıklamada, "Borçlarını ödemeyenlere tebligat yaptık, su borcunu ödemeyen aboneler hakkında yasal işlem başlatılacağı gibi bu abonelerimizin sularının kesileceğini bildirdik" denildi.
Muhabir: Ekrem Senvar/ Nail Kadırhan
Yayıncı: Behçet Güngör - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Borcunu Ödemeyen Abonelerin Suları Kesilecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.