Jandarma Genel Komutanlığının kuruluşunun 173'üncü yıldönümü kutlamaları Bursa İl Jandarma Komutanlığı Kışlası'nda yapıldı.
Törene, Vali Şahabettin Harput, Jandarma Bölge ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Ümit Yılmaz, Bursa C.Başsavcısı Namık Yılmaz, Büyükşehir Belediye Başkanvekili Atilla Ödünç ve Bursa protokolü katıldı. Kutlamada, jandarma birliklerinin gösterisi, tören geçişi, folklor gösterisi, Büyükşehir Belediyesi Mehter ve Kılıç Kalkan ekibinin gösterisi ile jandarma köpek timlerinin çalışmaları anlatıldı. Jandarma özel maksatlı timlerinin kullandığı silah araç ve gereçlerin tanıtıldığı serginin gezilmesinin ardından protokol, erbaş ve erlerle birlikte öğle yemeğinde yemek yedi.
(YS)
15.06.2012 10: 44: 06
TSI
NNNN - BURSA
Son Dakika › Yerel › Bursa'da Jandarma Genel Komutanlığı'nın Kuruluş Yıldönümü Kutlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.