Bursa'da Jandarma Genel Komutanlığı'nın Kuruluş Yıldönümü Kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bursa'da Jandarma Genel Komutanlığı'nın Kuruluş Yıldönümü Kutlandı

Bursa\'da Jandarma Genel Komutanlığı\'nın Kuruluş Yıldönümü Kutlandı
15.06.2012 11:06

Jandarma Genel Komutanlığının kuruluşunun 173'üncü yıldönümü kutlamaları Bursa İl Jandarma Komutanlığı Kışlası'nda yapıldı.

Jandarma Genel Komutanlığının kuruluşunun 173'üncü yıldönümü kutlamaları Bursa İl Jandarma Komutanlığı Kışlası'nda yapıldı.

Törene, Vali Şahabettin Harput, Jandarma Bölge ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Ümit Yılmaz, Bursa C.Başsavcısı Namık Yılmaz, Büyükşehir Belediye Başkanvekili Atilla Ödünç ve Bursa protokolü katıldı. Kutlamada, jandarma birliklerinin gösterisi, tören geçişi, folklor gösterisi, Büyükşehir Belediyesi Mehter ve Kılıç Kalkan ekibinin gösterisi ile jandarma köpek timlerinin çalışmaları anlatıldı. Jandarma özel maksatlı timlerinin kullandığı silah araç ve gereçlerin tanıtıldığı serginin gezilmesinin ardından protokol, erbaş ve erlerle birlikte öğle yemeğinde yemek yedi.

(YS)

15.06.2012 10: 44: 06

TSI

NNNN - BURSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Bursa'da Jandarma Genel Komutanlığı'nın Kuruluş Yıldönümü Kutlandı - Son Dakika


Advertisement