Bursa Kanserle Savaş Derneği üyeleri, kanser hastaları için moral eğlencesi düzenledi.
Dernek başkanı Sevtap Tatbul, bir otelde düzenlenen etkinlikten elde edilecek gelin Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastanesi ek hizmet binasında yatan kanser hastalarının ihtiyaçları için kullanılacağını söyledi.
Bursa'da kanser hastalığında artış olduğunu iddia eden Tatbul, "Bizim sadece tıbbi kısımla ilgilenmemiz mümkün değil. Amacımız kanser olgusunu tüm gençlere vererek kendilerini korumalarını sağlamalarıdır" dedi.
- BURSA
Son Dakika › Yerel › Bursa'da Kanser Hastalarına Moral Eğlencesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.