Çanakkale Belediye Başkanı Ülgür Gökhan, okul ziyaretlerine başladı.
Göreve geldiği tarihten bu yana her yıl okulların ihtiyaçlarını karşılamak, eksikliklerini gidermek amacıyla gerçekleştirdiği okul ziyaretlerine devam eden Gökhan, bu yıl Mustafa Kemal İlkokulu ve Gazi Ortaokulu ile başladığı ziyaretlerinde her iki okulda da öğrenciler tarafından çiçeklerle karşılandı.
Gökhan, okulların fiziki koşullarının yetersiz olduğunu belirterek, "Yeni yapılan okullarda bile bazı eksiklik söz konusu. Okullarımızın altyapı ve fiziksel ihtiyaçlarının merkezi yönetimden ayrılacak bütçeyle yerel yönetimler tarafından karşılanmasıyla bu olumsuzlukların önüne geçebiliriz. Çocuklarımızın eğitimi ve gelişimi çok önemli. Çocuklar, sadece ailelerini değil, toplumun tüm kesimini ilgilendiriyor. Geleceğimizi onlar şekillendirecek. Bu nedenle onların ihtiyaçları çok önemli" diye konuştu.
Ziyarette okullara Çanakkale seramiği hediye edildi. - Çanakkale
Son Dakika › Yerel › Çanakkale Belediye Başkanı Gökhan'dan Okul Ziyaretleri - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.