Çelik-İş Sendikası Genel Başkanı Cengiz Gül, grevlerinin sorunsuz bir şekilde devam ettiğini belirtti.
Gül, İSDEMİR Fabrikası önünde düzenlenen bilgilendirme toplantısında yaptığı konuşmada, sadece ve sadece işçinin hak ettiği ücreti almak için mücadele ettiklerini söyledi.
Bölünmeyeceklerini ve daha çok birleşip bütünleşeceklerini ifade eden Gül, "15 Temmuz tarihinde başlattığımı grevimiz sorunsuz bir şekilde devam ediyor. İşçi kardeşlerimiz, bizim telefonlarımız, mesajlarımız dışında asla kimseye itibar etmesin. İşveren bu grevi kırar ve bitiririm yanılgısına düşmüştür. Bölünmeyeceğiz, daha çok birleşip bütünleşeceğiz" dedi.
İSDEMİR yönetimine çağrıda bulunan Gül, çelik işçisiyle uğraşılmamasını istedi.
Yapılan konuşmaların ardından fabrika önünde toplanan işçiler slogan atarak eylemlerini sürdürdü. - Hatay
Son Dakika › Yerel › Çelik İş Sendikası Genel Başkanı Gül Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.