Kocaeli'nin Körfez ilçesi Körfezkent Konutları'nda ikamet eden Çerkez komşular, sabah kahvaltısında bir araya gelerek hem tanıştı hem de komşuluk ilişkilerini güçlendirdi.
Körfezkent Konutları'nda ikamet eden Çerkez aileler, aynı konutlarda ikamet eden Sadettin Saban'ın öncülüğünde organize edilen kahvaltıda bir araya geldi. Aylardır aynı toplu konut içerisinde ikamet eden ancak birbirini henüz tanımayan 20'ye yakın aile kahvaltıya katılarak hem birbirileriyle tanıştı hem de komşuluk bağlarını sağlamlaştırdı. Kahvaltıyı organize eden Saban, ailelerin etkinliğe gösterdikleri ilgiden memnun olduğunu belirterek, "Bu ilk organizasyonumuzdu. Yaklaşık 40 kişi katıldı. Birlikte daha birçok organizasyon yapmayı planlıyoruz" dedi. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Çerkez Komşular Kahvaltıda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.