Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'a düşen Nazilli Belediyespor'un teknik direktörü Mustafa Ceviz, grupta güçlü rakiplerin yer aldığını belirterek, "10 takımın zirve yarışında olacağını düşünüyoruz " dedi.
Gruplarında iyi ve köklü ekiplerin bulunduğunu ifade eden Nazilli Belediyespor Teknik Direktörü Mustafa Ceviz, tüm takımlara başarılar diledi.
Nazilli Belediyespor'un zirve yarışında yer alması için çalışmalarını sürdürdüklerini kaydeden Ceviz şunları söyledi: "Transfer çalışmalarımız devam ediyor. Grubumuza baktığımızda 10 takımın zirve yarışında olacağını düşünüyoruz. İstediğimiz transferleri yaparsak bizim de zirve yarışında olacağını düşünüyorum. Camiamız, yönetimimiz ve taraftarımızla elele verip Nazilli Belediyespor'u ligde üst sıralara çıkarmak istiyoruz" - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Ceviz; '10 Takım Yarışta Olur' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.