İncesu da ateş yakarak çevre kirliliğine yol açan 2 kişi hakkında soruşturma başlatıldı.
Kayseri Organize Sanayi Bölgesi'nde taşımacılık işiyle uğraşan M.K ve F.Y almış oldukları yükü çöp merkezine götürmesi gerekirken İncesu ilçesi Sarıkürk mahallesinde yakıp yok etmeye çalışırken, dumanın çevreye verdiği zarardan dolayı jandarma ekiplerince suçüstü yakalandı.
Çevreyi kirletmekten soruşturma başlatılan kişiler Kayseri Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'ne idari para cezası için sevk edildi. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Çevreyi Kirleten Kişiler Hakkında Soruşturma Başlatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.