İzmir'de ilk yarının son maçında Çiğli Belediyespor ile karşılaşacak olan Çine Madranspor, bugün yapması gereken ter antrenmanına ekonomik sıkıntılar nedeniyle çıkmadı.
Sezon başından bu yana maddi anlamda sıkıntılar yaşayan sarı-yeşilli futbolcular, Çiğli Belediyespor ile oynayacağı maçı öncesi antrenman boykotu yaptı. Takımın ikinci kaptanı Süleyman Görgün, ağustos ayı içerisinde almaları gereken peşinatları alamadıklarını ifade etti. Tecrübeli oyuncu tüm futbolcuların yaklaşık 100 bin TL alacakları olduğunu kaydetti.
Bugün, İzmir'e giderek kampa girmesi beklenen takım İzmir'e gitmedi. - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Çine Madranspor Antrenmana Çıkmadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.