Döşemealtı Belediyesi tarafından Çıplaklı Mahallesi'nde yaptırılan park çalışmaları devam ediyor.
Çalışmaları yerinde inceleyen Döşemealtı Belediye Başkanı Nurettin Tursun, Yığmalar bölgesinde 12 bin metrekare alana sahip ve 500 kişilik amfitiyatro, çocuk oyun grupları, su kanalları, havuzlar, spor aletleri ve kafeteryaların yer alacağı parkı, yaz aylarında hizmete sunmayı planladıklarını söyledi.
Son üç yılda yapılan çalışmalarla çevre düzenleme ve altyapıda önemli mesafe kat ettiklerini ifade eden Tursun, "İlk göreve geldiğimizde bir tane bile park olmayan ilçemizde, bugün 53 parka sahip olmanın mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.
Tursun, 130 bin metrekare alana sahip kent ormanı çalışmalarının da tüm hızıyla sürdüğünü kaydetti.
- ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Çıplaklı Mahallesi'nde Yeni Park Çalışmaları Devam Ediyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.