Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim-Sen) Cizre Temsilciliğince dayanışma ve kaynaşma gecesi düzenledi.
Cizre Öğretmenevinde düzenlenen eğlenceye ilçe merkezi ve köylerde görev yapan öğretmenler katıldı.
Eğitim-Sen Cizre Temsilcisi Osman Tetik, yaptığı açıklamada, amaçlarının tüm üyelerini bir araya getirerek kaynaşmalarına vesile olmak olduğunu ifade ederek, bu tür etkinliklerin süreceğini belirtti.
Konuşmaların ardından geceye katılan öğretmenler canlı müzik eşliğinde halay çekerek eğlendi. - Şırnak
Son Dakika › Yerel › Cizre'de Eğitim Sen'den Kaynaşma Gecesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.