Çocuklar Yeşil Sahalarda Eğlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çocuklar Yeşil Sahalarda Eğlendi

Çocuklar Yeşil Sahalarda Eğlendi
03.06.2015 14:16

Sinop’ta geleneksel ’Çocuk Şenlikleri’ kapsamında düzenlenen etkinliklerde minikler doyasıya eğlendi.

Sinop'ta geleneksel 'Çocuk Şenlikleri' kapsamında düzenlenen etkinliklerde minikler doyasıya eğlendi.

Sinop Şehir Stadyumu'nda gerçekleştirilen şenliklerde birbirinden farklı etkinlikler ve yarışmalar yapıldı. Minikler yeşil sahalarda kendileri için hazırlanan platformlarda aileleri ve öğretmenleri ile birlikte doyasıya eğlendi. Etkinlikler kapsamında halat çekme, yakartop, beceri ve koordinasyon oyunları gerçekleştirildi. Yarışmalarda dereceye giren minikler sembolik olarak ödüllendirildi. Şenliklere katılan veliler, "Bu tür organizasyonlar başta çocuklarımız ve biz yetişkinler için çok iyi oluyor" diyerek emeği geçenlere teşekkür ettiler.

Yaklaşık 300 kişinin katıldığı etkinlikler düzenlenen ödül töreni ile sona erdi. - SİNOP

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Çocuklar Yeşil Sahalarda Eğlendi - Son Dakika


Advertisement