Çankırı'da "Çocuklarda Anne Sütünün Önemi" konferansı düzenlendi.
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sağlık Yüksekokulu Araştırma Görevlisi Burcu Aykanat, Sağlık Yüksekokulu Konferans Salonu'nda düzenlenen konferansta yaptığı konuşmada, yeni doğan bebeklerin ilk 6 ay boyunca sadece anne sütü ile beslenmesinin bebek için en sağlıklı beslenme yolu olduğunu söyledi.
Aykanat, anne sütünde mikrop üreyemediği için çocuğun hastalıktan korunduğunu aktararak, "Çocuğun beyin gelişiminde anne sütü daha sağlıklı. Hatta ileri yaşlarda ateroskleroz ve kanser gibi hastalıklara karşı çocuğun daha dirençli oldukları gözleniyor" dedi.
Emzirmenin anne sağlığı için de yararlı olduğunu vurgulayan Aykanat, emziren annelerde meme kanseri, yumurtalık kanseri, osteoporoz ve kansızlık gibi rahatsızlıkların daha az görüldüğünü kaydetti. - ÇANKIRI
Son Dakika › Yerel › 'Çocuklarda Anne Sütünün Önemi' Konferansı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.