Çubuk Belediye Başkanı Özden, 14 Mart Tıp Bayramı'nı Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çubuk Belediye Başkanı Özden, 14 Mart Tıp Bayramı'nı Kutladı

14.03.2012 09:40

Çubuk İlçesi Belediye Başkanı Lokman Özden, 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutlayan bir mesaj yayınladı.

Çubuk İlçesi Belediye Başkanı Lokman Özden, 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutlayan bir mesaj yayınladı.

İnsanların sağlığına kavuşması için gece-gündüz, soğuk-sıcak demeden, büyük bir fedakarlık ve özveriyle görevlerini yerine getiren başta doktorlar olmak üzere tüm sağlık çalışanlarına minnet borçlu olduklarını söyleyen Çubuk Belediye Başkanı Lokman Özden, dünyanın en zor ama en onurlu işlerinden birini yapan hekimlerin başta olmak üzere tüm sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı'nı kutladığını belirtti.

Mustafa Kemal Atatürk-ün -Beni Türk hekimlerine emanet ediniz- sözleriyle onurlandırdığı doktorların ve tüm sağlık çalışanlarının bu anlamlı gününü paylaşmaktan büyük bir onur ve mutluluk duyduğunu ifade eden Başkan Özden, şunları kaydetti:

"Sağlıklı bir yaşam insanların vazgeçemeyeceği temel bir haktır. Etkin ve kaliteli bir sağlık sistemi nitelikli bir toplumun en önemli şartıdır. Hiç kuşkusuzdur ki bu anlamda doktorlarımız, fedakarlıkları ve meslek aşkları sayesinde, insanların yaşam kalitesini yükseltmede ve bu yaşam kalitesinin duraksamaya uğradığı hallerde hastalarını sağlığına kavuşturmak adına kutsal bir mümessil olarak bu öneli ve zor görevi üstlenmişlerdir."

- ANKARA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Çubuk Belediye Başkanı Özden, 14 Mart Tıp Bayramı'nı Kutladı - Son Dakika


Advertisement