Demirözü Belediyesi, altyapı çalışmalarında kullanılmak üzere 3 adet iş makinesi aldı.
Demirözü Belediyesi Karo ve Parke İmalat şantiyesinde düzenlenen törene, Belediye Başkanı Selami Ersen, AK Parti İlçe Başkanı Çağlar Seyrek ile belediye personeli katıldı.
Belediye Başkanı Ersen, araçların alımında emeği geçenlere teşekkür ederek,
"İlçemizin altyapı hizmetlerini tamamlamak için uzun süredir çalışıyoruz. İlçemiz halkına daha iyi hizmet verebilmek amacıyla zaman zaman şantiyemizde yenileme ihtiyacı duyuyoruz" dedi.
Konuşmaların ardından iş makineleri kortej geçişi yaptı.
- BAYBURT
Son Dakika › Yerel › Demirözü Belediyesi Araç Parkını Genişletti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.