Devriye Gezen Askerlerin Geçişi Sırasındaki Patlama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Devriye Gezen Askerlerin Geçişi Sırasındaki Patlama

24.10.2012 18:00

Eleşkirt ilçesinde devriye gezdikleri sırada doğalgaz boru hattında meydana gelen patlamada yaralanan askerlerden 16'sının tedavilerinin ardından taburcu edilerek, uçakla memleketlerine gönderildiği bildirildi.

Eleşkirt ilçesinde devriye gezdikleri sırada doğalgaz boru hattında meydana gelen patlamada yaralanan askerlerden 16'sının tedavilerinin ardından taburcu edilerek, uçakla memleketlerine gönderildiği bildirildi.

Ağrı Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, Ağrı Devlet Hastanesi'nde tedavi gören yaralı askerlerden 16'sının taburcu edildiği belirtildi.

Doğalgaz boru hattına düzenlenen sabotajda 28 askerin yaralandığı, bu askerlerden bazılarının ayakta tedavilerinin yapıldığı ifade edilen açıklamada,

"Dün itibarıyla taburcu edilen askerler bayramı aileleriyle birlikte geçirmek için birliklerinden izin aldılar. Memleketlerine gidecek 16 asker için Ağrı Valisi Mehmet Tekinarslan'ın talimatıyla Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından uçak bileti alındı. Askerler komutanları ve arkadaşları tarafından memleketlerine uğurlandı" denildi.

Eleşkirt ilçesinde 19 Ekimde İran- Türkiye Doğalgaz Boru Hattı'na teröristler tarafından sabotaj düzenlenmiş, bölgede devriye gezen askerlerden 28'i yaralanmıştı.

Muhabir: Emrah Kocabey/ Çağlar Sefertaş

Yayıncı: Emine Konuk - AĞRI

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Devriye Gezen Askerlerin Geçişi Sırasındaki Patlama - Son Dakika


Advertisement