Bursa'da, sürücü kurslarında çalışan bir grup direksiyon eğitmeni, bazı konularda sıkıntılarının giderilmesini istedi.
Direksiyon eğitmeni Seyithan Oymacı, merkez Yıldırım ilçesindeki sürücü adayları uygulama sınavı sonrası toplanan eğitmenler adına yaptığı açıklamada, ücret, eğitim ve trafik konularında bazı sorunlar yaşadıklarını söyledi.
Geçen ağustos ayından bu yana seslerini duyurmaya çalıştıklarını belirten Oymacı, "Yasada belirtilen haklarımızın verilmesini istiyoruz. Direksiyon eğitmenlerinin statüsünün belirlenmesini istiyoruz. Sürücü kurslarından maaş alıyoruz ancak ayda 8 gün katıldığımız bu sınavlar karşılığında hiçbir ücret verilmiyor. Bu konuda mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz" diye konuştu.
Son Dakika › Yerel › Direksiyon Eğitmenleri Statülerinin Belirlenmesini İstiyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.