Divriği Belediye Başkanı Hakan Gök, Çetinkaya-Divriği arasında devam eden yol çalışmalarını yerinde inceledi.
Gök, incelemeleri sırasında yaptığı açıklamada, daha önce rakımın yüksek olduğu bölgelerde çalışma yapıldığını, ancak kış şartları nedeniyle çalışmaların rakımın düşük olduğu Kayaburun-Mursal yol ayrımında devam ettiğini öğrendiğini ifade etti.
Burada gördükleri özverili çalışmaların kendilerini oldukça memnun ettiğini söyleyen Gök, birçok insanın hayatını kaybettiği Çetinkaya-Divriği arasındaki yolun acı geçmişi, hazin hatıraları olduğunu kaydetti.
Kangal-Çetinkaya arasındaki 67 kilometrelik alanda ekiplerin canla başla aralıksız çalıştığını ifade eden Gök, "Turizm cenneti olmaya aday ilçemizde yol çalışmalarının tüm hızıyla devam etmesi ilçemiz adına mutluluk vericidir. Çalışmaları ve kullanılan alt yapı malzemelerini görmek amacıyla firma şantiyelerini ziyaret ettik. Burada gördüğümüz özverili çalışmalar bizleri çok sevindirdi ve çalışmalarının hızı karşısında hayrete düştük. İşi alan Kızılırmak firması ve çalışanlarını kutluyorum" diye konuştu.
- SİVAS
Son Dakika › Yerel › Divriği Belediye Başkanı Gök, Yol Çalışmalarını İnceledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.