Diyarbakır'da 15 Temmuz'da Toplu Ulaşım Ücretsiz Olacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyarbakır'da 15 Temmuz'da Toplu Ulaşım Ücretsiz Olacak

13.07.2017 15:02

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü nedeniyle vatandaşların toplu ulaşımdan ücretsiz yararlanacağını duyurdu.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü nedeniyle vatandaşların toplu ulaşımdan ücretsiz yararlanacağını duyurdu.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'ne ilişkin yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, 15 Temmuz günü saat 06.30'dan itibaren tüm toplu taşıma araçlarının ücretsiz ulaşım hizmeti vereceğini belirtilerek, uygulamanın gün boyu devam edeceği, gece saatlerinde ise nöbetçi araçların vatandaşlara hizmet vereceği kaydedildi.

16 Temmuz günü gece saat 01.00'dan 06.00'a kadar (A5, AZ, B3, B6, B8, CE2, CE3, CE4, El, E8, F2, Z2, Z3) 13 güzergahta 14 nöbetçi araç ile saat başı ring hizmeti verilecek. - DİYARBAKIR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Diyarbakır'da 15 Temmuz'da Toplu Ulaşım Ücretsiz Olacak - Son Dakika


Advertisement