Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü nedeniyle vatandaşların toplu ulaşımdan ücretsiz yararlanacağını duyurdu.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü'ne ilişkin yazılı açıklama yaptı. Açıklamada, 15 Temmuz günü saat 06.30'dan itibaren tüm toplu taşıma araçlarının ücretsiz ulaşım hizmeti vereceğini belirtilerek, uygulamanın gün boyu devam edeceği, gece saatlerinde ise nöbetçi araçların vatandaşlara hizmet vereceği kaydedildi.
16 Temmuz günü gece saat 01.00'dan 06.00'a kadar (A5, AZ, B3, B6, B8, CE2, CE3, CE4, El, E8, F2, Z2, Z3) 13 güzergahta 14 nöbetçi araç ile saat başı ring hizmeti verilecek. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Diyarbakır'da 15 Temmuz'da Toplu Ulaşım Ücretsiz Olacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.