Kayapınar Belediyesi tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen Bahar Tenis turnuvası başladı.
Bu yıl dördüncüsü yapılan turnuvanın açılışı, Kayapınar Belediyesi Amed Spor Kompleksi'nde yapıldı.
Turnuvanın açılışında konuşan Kayapınar Belediye Başkan Yardımcısı Fatma Arşimet, tenis çok rağbet görmediğini ancak Diyarbakır'da ciddi bir potansiyele ulaştığını söyledi.
Arşimet, şöyle dedi:
"Bu ilginin gelişmesinde belediyelerimizin yaptığı etkinliklerin büyük katkısı var. Spor denen olguyu futbol ağırlığından çıkartıp genele yayma temel hedefimizdir. Bu anlamıyla farklı etkinliklerimizde yüzlerce gencimiz bir araya getirmeyi önemsiyoruz."
Konuşmaların ardından 100 sporcunun mücadele edeceği ve 10 gün sürecek turnuvanın startı verildi.
Turnuvanın açılışına Kayapınar Belediye Başkanı M. Ali Aydın, Belediye Başkan yardımcıları Fatma Arşimet, Nesrin Keskin ve birçok davetli katıldı.
Son Dakika › Yerel › Diyarbakır'da Bahar Tenis Turnuvası Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.