Diyarbekirspor İstanbul'a Gitti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyarbekirspor İstanbul'a Gitti

05.11.2016 15:47

Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Diyarbekirspor, Sultanbeyli Belediyespor ile yarın yapacağı maç için İstanbul’a gitti.

Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Diyarbekirspor, Sultanbeyli Belediyespor ile yarın yapacağı maç için İstanbul'a gitti.

Diyarbekirspor Teknik Direktörü Metin Altınay, İstanbul'a hareketinden önce açıklamalarda bulundu. Altınay, İstanbul'da Sultanbeyli Belediyespor ile yapacakları maçın oldukça çekişmeli geçeceğini belirtti. Bu karşılaşmanın hem kendileri hem de rakipleri için büyük önem taşıdığına işaret eden Altınay, "Geçen hafta önemli bir 3 kaybı yaşadık. Sahamızda Afyonspor'a mağlup olduk. Bu mağlubiyeti telafi etmemiz gerekiyor. Bu nedenle Sultanbeyli Belediyespor ile yapacağımız maçı mutlaka kazanmalıyız. Ama İstanbul'da yapacağımız maç kolay olmayacak. Biz de rakibimize teslim olmayacağız. 90 dakika boyunca mücadele edip istediğimiz 3 puanı almaya çalışacağız. Hedefimiz mutlaka İstanbul'dan galibiyetle dönmektir" dedi. - DİYARBAKIR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Diyarbekirspor İstanbul'a Gitti - Son Dakika


Advertisement