Gazipaşa Su ve Doğa Sporları Kulübü, yılın ilk bahar yürüyüşünü, 8 Nisan Pazar günü yapacak.
Gazipaşa Su ve Doğa Sporları Kulübü Başkanı Mustafa Akkoca, yaptığı açıklamada, 8 Nisan'daki Kabakbükü Çayı- Taşköprü bölgesine yapacaklarını bildirdi. Yürüyüş sırasında Kabakbükü Çayı kıyısını izleyeceklerini belirten Akkoca, yürüyen gruba bazı kulüp üyelerinin de çayda kano rafting yaparak eşlik edeceğini anlattı.
Akkoca, "Doğa yürüyüşü ile kano rafting heyecanını birlikte yaşayacağız. Muhteşem bahar güzellikleri içinde gerçekleştirilecek etkinliğe katılmak isteyenler kulübe müracaat etsinler" dedi.
- ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Doğa Severler Bahar Yürüyüşü ve Kano Rafting Yapacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.