Dörtyol Kaymakamı Recep Soytürk, bir spor merkezinin açılışını yaptı.
Soytürk, Dörtyol Belediye Başkanı Fadıl Keskin, Kuzuculu Belediye Başkanı Yaşar Toksoy ile Numune Evler Mahallesi'nde işletmeciliğini Murat Bayır'ın yaptığı bir spor merkezinin açılışında yaptığı konuşmada, her tesisin iş, AŞ ve istihdam kapısı olduğu kaydetti.
İlçede son dönemde çok sayıda spor tesisinin açıldığını ifade eden Soytürk, açılan tesislerinin hem gençleri spora teşvik etmek, hem vatandaşların sağlıklı yaşamlarına katkı sağlamak, hem de istihdam açısından son derece önemli olduğunu söyledi. - Hatay
Son Dakika › Yerel › Dörtyol'da Spor Tesisi Açılışı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.