Döşemealtı Belediyesi Kenti Çiçeklendiriyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Döşemealtı Belediyesi Kenti Çiçeklendiriyor

03.05.2012 13:20

Döşemealtı Belediyesi, kendi serasında ürettiği süs bitkileri ve çiçekleri kentin çeşitli noktalarında toprakla buluşturmaya devam ediyor.

Döşemealtı Belediyesi, kendi serasında ürettiği süs bitkileri ve çiçekleri kentin çeşitli noktalarında toprakla buluşturmaya devam ediyor.

Belediye Başkanı Nurettin Tursun, yaptığı açıklamada, yaz mevsiminde ilçeye ziyarete gelecekleri rengarenk bir ortamda karşılayacaklarını söyledi.

Belediyenin serasında çalışanların gayretleriyle ürettikleri çiçekleri ve süs bitkilerini ilçenin dört bir yanında diktiklerini anlatan Tursun, özellikle ömrü uzun çiçekleri tercih ettiklerini kaydetti.

Başkan Tursun, üretim yaptıkları seranın kapasitesini yakın zamanda genişletmeyi planladıklarını ifade etti.

- ANTALYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Döşemealtı Belediyesi Kenti Çiçeklendiriyor - Son Dakika


Advertisement