Düzce Otogarı'nda Tatil Bereketi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce Otogarı'nda Tatil Bereketi

Düzce Otogarı\'nda Tatil Bereketi
25.01.2013 15:36

Düzce'de okulların 15 günlük yarıyıl tatiline girmesi ile birlikte Düzce'de şehirlerarası otobüs terminalinde yoğunluk yaşandı.17 Eylül 2012'de başlayan 2012-2013 eğitim öğretim yılının ilk yarısı bugün sona erdi.

Düzce'de okulların 15 günlük yarıyıl tatiline girmesi ile birlikte Düzce'de şehirlerarası otobüs terminalinde yoğunluk yaşandı.

17 Eylül 2012'de başlayan 2012-2013 eğitim öğretim yılının ilk yarısı bugün sona erdi. Düzce'de örgün eğitimdeki yaklaşık 69 bin öğrenci karnelerini aldı.

Öğrencilerin 15 günlük sömestr tatiline çıkması ile birlikte Düzce Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde de hareketlilik yaşandı. Tatili fırsat bilerek şehir dışına çıkmaya hazırlanan birçok vatandaş, otogarda yoğunluk yaşanmasına neden oldu.

Öğrenciler iki haftalık yarıyıl tatilinin ardından 11 Şubat'ta ders başı yapacak. Eğitim öğretim yılının ikinci yarısı 14 Haziran'da sona erecek.

(AY)

25.01.2013 15: 10: 21

TSI

NNNN - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Düzce Otogarı'nda Tatil Bereketi - Son Dakika


Advertisement