EİT 2025 Erzurum Turizm Başkenti Toplantısı Gerçekleşti - Son Dakika
Son Dakika Logo

EİT 2025 Erzurum Turizm Başkenti Toplantısı Gerçekleşti

EİT 2025 Erzurum Turizm Başkenti Toplantısı Gerçekleşti
21.09.2024 11:37  Güncelleme: 11:38

Vali Yardımcısı Mustafa Berk Çelik başkanlığında yapılan toplantıda, Erzurum'un 2025 yılında Turizm Başkenti olması için düzenlenecek etkinlikler hakkında bilgi verildi.

EİT 2025 Erzurum Turizm Başkenti İlçe Kaymakamları ve Belediye Başkanları Bilgilendirme Toplantısı" Vali Yardımcısı Mustafa Berk Çelik'in başkanlığında gerçekleştirildi.

Toplantıda bir sunum yapan Erzurum Turizm Başkenti Koordinatörü Muharrem Çığlık, yürütme kurulu üyeleriyle birlikte düzenlenmesi planlanan etkinlikler hakkında katılımcılara bilgi verdi.

Kaymakam ve Belediye Başkanlarının sorumluluk alanlarında gerçekleştirecekleri faaliyetlerin de konuşulduğu toplantı, dilek ve temennilerin ardından sona erdi. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel EİT 2025 Erzurum Turizm Başkenti Toplantısı Gerçekleşti - Son Dakika


Advertisement