Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, Basın Bayramı ile İlgili Mesaj Yayımladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, Basın Bayramı ile İlgili Mesaj Yayımladı

23.07.2012 17:52

Gaziantep Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, Gazeteciler ve Basın Bayramı münasebetiyle kutlama mesajı yayımladı.

Gaziantep Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, Gazeteciler ve Basın Bayramı münasebetiyle kutlama mesajı yayımladı.

Oğuz mesajında, basın kuruluşlarının; kamu adına gerçekleri araştırma, doğru ve gerçek haberlerle kamuoyunu aydınlatan ve bu amaç doğrultusunda birçok fedakarlık ve azim örneği sergileyen çalışanları bünyesinde bulunduran kurumlar olduğunu belirterek, basının her yönüyle demokratik hayatın vazgeçilmez unsurlarından biri olan haber alma ve yayma özgürlüğünün en etkili aracı olduğunu, demokrasinin yaşamasını ve gelişmesini sağlayan kurumların başında geldiğini kaydetti. Günümüzde her insanın bilgiye ulaşma, doğruları öğrenebilme ve kendi fikirlerini ifade edebilme özgürlüğünün en temel hak olduğu görüşünün modern dünyada tartışmasız kabul gördüğünü aktaran Oğuz, mesajında şu ifadelere de yer verdi:

"Basın kuruluşları yazılı, işitsel ve görsel kanallar aracılığıyla yaşadığımız bölge ve tüm dünyadaki gelişmeler hakkında bilgi sahibi olunması ve kamuoyu oluşturulması gibi birçok önemli görev ve sorumlulukları üstlenmektedir. Bu önemli misyonu gerçekleştirmek için zaman ve mekan mefhumu gözetmeksizin, her zaman ve her yerde büyük bir özveri ile çalışan siz değerli basın çalışanlarımızı takdir ve tebrik eder, bu duygu ve düşüncelerle basın-yayın kuruluşlarında çalışan tüm basın mensuplarımızın Gazeteciler ve Basın Bayramı'nı kutlayarak çalışmalarında başarılar diliyorum." - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Emniyet Müdürü Süleyman Oğuz, Basın Bayramı ile İlgili Mesaj Yayımladı - Son Dakika


Advertisement