Elbistan Sosyal Hizmetler Müdürü Recai Gündüz, kurayla memur atamalarına katılmak isteyen ilköğretim ve ortaokul mezunu engellilerin müracaatlarını almaya başladıklarını bildirdi.
Gündüz, konuyla ilgili muhtarları bilgilendirme toplantısında yaptığı konuşmada, yüzde 40'dan fazla raporu bulunan ilkokul ve ortaokul mezunu engellilerin kurayla memur atamalarının gerçekleştirildiğini hatırlattı.
Gündüz, yasanın hükümlerinin yerine getiren engellilerin 14-24 Mayıs tarihleri arasında başvuru yapmaları gerektiğini belirtti.
Gündüz, 18 yaşını tamamlamış kişilerin başvurularını yapmaları halinde sadece kuraya katılabileceklerini herhangi bir sınavın yapılmayacağını ifade etti.
- KAHRAMANMARAŞ
Son Dakika › Yerel › Engellilerin Kurayla Memurluk Ataması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.