Ereğli'de şebeke suyu boruları yenileniyor.
Belediyenin su ve kanalizasyon işleri müdürü Deniz Koca, yaptığı açıklamada, ilçede başlatılan şebeke suyu boruları yenileme işleminin devam ettiğini kaydetti.
Sarıkorkmaz Mahallesi'nde devam eden çalışmalar kapsamında 3 bin metreküplük su deposunun çıkış hat borularının değiştirildiğini anlatan Koca, "Mahalle'den Devrek yol ayrımına kadar alandaki borular yenilecek. Kaynarca Terfi İstasyonu ile Belen Sanayi Karşısı'ndaki hattın boruları da değiştirilecek. Önemli alt yapı işlerinin tamamlanmasıyla vatandaşımıza daha kaliteli hizmet verilecektir" şeklinde görüşlerini dile getirdi.
Muhabir: Cem Sürmeneli/ Erdinç Aksoy
Yayıncı: Neşat Ergül - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Ereğli'de Şebeke Suyu Boruları Yenileniyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.