Ereğli'de Şebeke Suyu Boruları Yenileniyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ereğli'de Şebeke Suyu Boruları Yenileniyor

28.06.2012 11:25

Ereğli'de şebeke suyu boruları yenileniyor.

Ereğli'de şebeke suyu boruları yenileniyor.

Belediyenin su ve kanalizasyon işleri müdürü Deniz Koca, yaptığı açıklamada, ilçede başlatılan şebeke suyu boruları yenileme işleminin devam ettiğini kaydetti.

Sarıkorkmaz Mahallesi'nde devam eden çalışmalar kapsamında 3 bin metreküplük su deposunun çıkış hat borularının değiştirildiğini anlatan Koca, "Mahalle'den Devrek yol ayrımına kadar alandaki borular yenilecek. Kaynarca Terfi İstasyonu ile Belen Sanayi Karşısı'ndaki hattın boruları da değiştirilecek. Önemli alt yapı işlerinin tamamlanmasıyla vatandaşımıza daha kaliteli hizmet verilecektir" şeklinde görüşlerini dile getirdi.

Muhabir: Cem Sürmeneli/ Erdinç Aksoy

Yayıncı: Neşat Ergül - ZONGULDAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ereğli'de Şebeke Suyu Boruları Yenileniyor - Son Dakika


Advertisement